ד"ר גיא אלעד, רופא מומחה בכירורגיה, ס. מנהל מחלקת כירורגית א' במרכז הרפואי מאיר.

מטפל במיגרנה על ידי הזרקת בוטוליניום באיזור הפנים, ראש וצוואר.

עלות הייעוץ והטיפול: 1500-3000 ש"ח.

ניתן ליצור קשר בווצאפ, בטלפון או השאירו הודעה ונחזור אליכם בהקדם.

ההודעה נשלחה בהצלחה!

יש פתרון למיגרנה!

היום הודות לפריצת דרך רפואית ניתן להפטר ממיגרנות ומכאבי ראש אחרים על ידי טיפול בהזרקות בוטוליניום (בוטוקס, דיספורט).

כשליש מהאוכלוסיה סובלים ממיגרנות ומכאבי ראש כרוניים הפוגעים באיכות חייהם באופן קשה.

חלק מהסובלים מכאב ראש מצליחים להתמודד איתו על ידי נטילת תרופות ייעודיות הן למענה חריף והן כטיפול מניעתי קבוע ואילו חלק מהסובלים אינם מוצאים מזור בטיפול התרופתי.

נטילה מופרזת של משככי כאבים עלולה להחמיר את כאבי הראש ולגרום לתופעות לוואי כהתמכרות, יתר רגישות, תחושות בחילה ועוד.

הטיפול בבוטוקס
הטיפול בהזרקת בוטוקס מוכר כבר שנים בעולם המערבי ומאושר כבטוח לשימוש ע“י ה- FDA ומשרד הבריאות הישראלי ומשיג תוצאות מצוינות. מדובר בטיפול מקומי בבוטוקס הנמשך זמן קצר, ללא כאב וללא תופעות לוואי. טיפול זה הוכח כיעיל ביותר בעת התקפי מיגרנות ולצורך מניעתם, למניעת כאבי ראש כרוניים, לכאבי ראש הנובעים מעמוד השדרה הצווארי ולכאבי ראש אחרים.

כבכל הטיפולים באמצעות הבוטולינום גם השפעת הטיפול הינה לזמן קצוב, כ-6 חודשים בממוצע.

יתרונות הטיפול
הטיפול מצליח לסייע לחלק מהחולים שניסו כבר את כל סוגי התרופות וללא הצלחה.
שעורי ההצלחה נחשבים לגבוהים ביותר. כ–90% מהמטופלים מדווחים על שיפור משמעותי ביותר בתדירות ההתקפים ובעוצמתם.

ל-51% מהנבדקים פוסקים התקפי המיגרנה לחלוטין.

הטיפול התקופתי חוסך מהמטופל את הצורך בלקיחת תרופות מידי יום.
הטיפול אורך זמן קצר (כ-10 דקות) ונמצא בטוח, ללא כאבים.
לטיפול אין תופעות לוואי משמעותיות.
הטיפול פועל הן בעת התקף חריף והן כטיפול מניעתי.
תוצאות הטיפול משתפרות מטיפול לטיפול.